Career. Join us.

Barrandov Studio means an opportunity for anyone who can work hard.

The dynamic environment of the company draws on the history of the studios, while constantly working on its development.
People of all sorts of professions can find employment here – from clerical positions, through arts and crafts, to technically advanced applicants. We are interested in hardworking and skillful people, eager to develop our tradition – a pride of Czech people.

Náš tým se skládá z profesionálů ve svých oborech. Zakládáme si na spolehlivosti, soudržnosti a abychom našim klientům vždy poskytovali vysokou míru profesionality. Za to jsme na oplátku k našim zaměstnancům otevření, féroví a vstřícní.

Vážíme si práce našich zaměstnanců, a proto také nabízíme tyto benefity:

  • 5 týdnů dovolené
  • 2 dny sickday
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek na stravování
  • zvýhodněné parkování v areálu
  • jídelna v areálu
  • odměny při životních a pracovních výročích
  • poukázky na sport, kulturu a volný čas

Pokud nenajdete pozici vhodnou pro vás, nevadí! Napište nám here.

Volná místa. Currently we have the following job vacancies.

Koordinátor pronájmů

Jste pečliví, organizačně schopní a systematičtí?
Máte rád kombinaci práce v kanceláři a v terénu?
Umíte si představit, pečovat o zákazníky stejně skvěle jako o smlouvy?
Jste zdravě asertivní a umíte vyjednávat?
Myslíte, že týmová práce a osobní nasazení se vzájemně doplňuje?

Pro náš skvělý tým Zákaznického servisu hledáme Koordinátora/koordinátorku, který převezme agendu pronájmů. Nabízíme pestrou práci, kde je každý den jiný a pracovní doba rychle utíká.

Co Vás konkrétně čeká:

  • Vedení smluvní agendy vč. přípravy smluv
  • Řešení požadavků nájemců   
  • Komunikace s nájemci i ostatními kolegy napříč společností
  • Řádné předávání prostor
  • Příprava podkladů pro fakturace nájmů a služeb
  • Aktivní řešení pohledávek


Budete pro nás přínosem, pokud:

  • Máte zkušenosti v administrativě, zákaznické podpory nebo RK/AK (i brigádně)
  • V minulosti jste pracovali se smlouvami
  • Umíte si zorganizovat práci a jste pečlivý
  • Zvládáte výborně komunikovat s různými typy zákazníků
  • Jste aktivní a vidíte, co je třeba v práci udělat  
  • Víte, že proklientský přístup není jen fráze v tomto inzerátu
  • Zjevně poznáte, pokud je třeba v prostorech něco opravit, renovovat

Výhodou bude, pokud máte technické myšlení.

Krom uvedených benefitů vám nabízíme práci, ve které můžete růst a vzdělávat se. U nás můžete otevřeně přinášet nápady a podílet se na jejich realizaci. Také na vás čeká příjemný kolektiv, zajímavé prostředí a prima šéfová.

Můžeme se pobavit i o zkráceném pracovním úvazku na 6 hodin denně s pracovní dobou 9 – 15:30.

Nástup možný od ledna 2025.

 

Vedoucí oddělení zákaznického servisu fundusu kostýmů a rekvizit

Filmové studio Barrandov je již přes 90. let  produkčním centrem filmového průmyslu. Poskytujeme zázemí filmařům z celého světa – stavíme filmové dekorace, dodáváme kostýmy a rekvizity, pronajímáme ateliéry.

Fundus Barrandov Studia patří k nejrozsáhlejším půjčovnám v Evropě. Nabízíme více než 500.000 kusů kostýmů, kostýmních doplňků a rekvizit ze všech historických období, od pravěku po současnost.

Milujete filmy a zajímáte se o jejich tvorbu?
Snadno navazujete kontakt s cizími lidmi a networking je vaše vášeň?
Máte zkušenost s vedením menšího týmu?

Pokud jste odpověděli 3x ano, čtěte dál a můžete se stát člověkem, který bude výrazně přispívat ke stopě filmového studia Barrandov v české i zahraniční filmové tvorbě. Výsledkem práce na této pozici je splnění plánu tržeb a spokojený zákazník (kostymér, rekvizinář, produkční…atd.), který využívá služeb našeho fundusu a sdílí s námi informace o dění v oboru.

Dále bude zodpovídat za:

  • Pravidelný kontakt se stávajícími i potenciálními zákazníky
  • Nastavení standardů kvality služeb zákazníkům, zjišťování zpětné vazby
  • Sledování a hodnocení tržeb a zisku, návrh řešení
  • Tvorba kalkulací a cenové politiky
  • Spolupodílí se na vytváření ročního plánu tržeb a investic
  • Koordinace práce 3 podřízených, jejich vedení a motivace


Budeme od Vás očekávat:

  • Komunikaci v angličtině (denně písemná, telefonická i osobní)
  • Aktivní ŘP skup. B
  • Schopnost pracovat s kancelářskými aplikacemi (používat Word, Excel, PowerPoint) a chuť naučit se náš skladový softwarový nástroj
  • Schopnost plánovat, organizovat a spolupracovat napříč odděleními
  • Nadstandardní schopnost komunikace
  • Předchozí zkušenost v oblasti péče o zákazníky výhodou
  • Zájem o oblast historických kostýmů či rekvizit výhodou


Co Vám můžeme nabídnout:

Stanete se součástí týmu, který se podílí na velkých zahraničních a českých filmech (s herci se ale neuvidíte).

Budete zastávat samostatnou pozici se širokou škálou kompetencí a pravomocí, díky kterým budete moci výrazně ovlivnit obsah této pozice a procesy péče o zákazníky fundusu.


 

Krejčí / krejčová – pánské oděvy

Jsme srdcem filmu již přes 90. let. Jako produkční centrum filmového průmyslu poskytujeme zázemí filmařům z celého světa – stavíme filmové dekorace, dodáváme kostýmy a rekvizity, pronajímáme ateliéry.

Co od vás potřebujeme?

Jste vyučen/-a v oboru?
U šicího stroje vám to jde levou zadní?
Poradíte si se střihy a modelacemi?
Pokud jste odpověděl/-a 3x ano, rádi Vás uvítáme do malého týmu naší krejčovny, která je součástí odboru Fundusu kostýmů a rekvizit.


 Náš nový kolega nebo kolegyně by měl/a být:

  • Znalý/á v oboru klasické pánské krejčoviny
  • Ochotný předávat zkušenosti dál
  • Umět komunikovat s lidmi
  • Přinášet a realizovat nápady


Co Vám můžeme nabídnout:

Nabízíme různorodou práci v atraktivním prostředí filmového průmyslu v týmu fajn kolegů, mnoho benefitů a máme pracovní dobu pouze ve všední dny od 7:00 do 15:30.


 

We look forward to hearing from you!