Kariéra. Spolupracujte s námi.

Barrandov Studio a.s. – to je příležitost pro každého, kdo umí vzít za práci.

Pracujte v dynamickém prostředí společnosti, která čerpá z historie barrandovských studií a zároveň neustále pracuje na svém rozvoji.
U nás najdou uplatnění lidé z nejrůznějších profesí: od administrativních pozic, přes uměleckořemeslné profese až po technicky zdatné. Stojíme o každého, kdo je pracovitý, šikovný a společně s námi bude pokračovat v tradici – chloubě českého filmového průmyslu.

Náš tým se skládá z profesionálů ve svých oborech. Zakládáme si na spolehlivosti, soudržnosti a abychom našim klientům vždy poskytovali vysokou míru profesionality. Za to jsme na oplátku k našim zaměstnancům otevření, féroví a vstřícní.

Vážíme si práce našich zaměstnanců, a proto také nabízíme tyto benefity:

  • 5 týdnů dovolené
  • 2 dny sickday
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek na stravování
  • zvýhodněné parkování v areálu
  • jídelna v areálu
  • odměny při životních a pracovních výročích
  • poukázky na sport, kulturu a volný čas

Pokud nenajdete pozici vhodnou pro vás, nevadí! Napište nám zde.

Volná místa. Aktuálně hledáme kolegy na tyto pozice:

Koordinátor pronájmů

Jste pečliví, organizačně schopní a systematičtí?
Máte rád kombinaci práce v kanceláři a v terénu?
Umíte si představit, pečovat o zákazníky stejně skvěle jako o smlouvy?
Jste zdravě asertivní a umíte vyjednávat?
Myslíte, že týmová práce a osobní nasazení se vzájemně doplňuje?

Pro náš skvělý tým Zákaznického servisu hledáme Koordinátora/koordinátorku, který převezme agendu pronájmů. Nabízíme pestrou práci, kde je každý den jiný a pracovní doba rychle utíká.

Co Vás konkrétně čeká:

  • Vedení smluvní agendy vč. přípravy smluv
  • Řešení požadavků nájemců   
  • Komunikace s nájemci i ostatními kolegy napříč společností
  • Řádné předávání prostor
  • Příprava podkladů pro fakturace nájmů a služeb
  • Aktivní řešení pohledávek


Budete pro nás přínosem, pokud:

  • Máte zkušenosti v administrativě, zákaznické podpory nebo RK/AK (i brigádně)
  • V minulosti jste pracovali se smlouvami
  • Umíte si zorganizovat práci a jste pečlivý
  • Zvládáte výborně komunikovat s různými typy zákazníků
  • Jste aktivní a vidíte, co je třeba v práci udělat  
  • Víte, že proklientský přístup není jen fráze v tomto inzerátu
  • Zjevně poznáte, pokud je třeba v prostorech něco opravit, renovovat

Výhodou bude, pokud máte technické myšlení.

Krom uvedených benefitů vám nabízíme práci, ve které můžete růst a vzdělávat se. U nás můžete otevřeně přinášet nápady a podílet se na jejich realizaci. Také na vás čeká příjemný kolektiv, zajímavé prostředí a prima šéfová.

Můžeme se pobavit i o zkráceném pracovním úvazku na 6 hodin denně s pracovní dobou 9 – 15:30.

Nástup možný od ledna 2025.

 

Vedoucí oddělení zákaznického servisu fundusu kostýmů a rekvizit

Filmové studio Barrandov je již přes 90. let  produkčním centrem filmového průmyslu. Poskytujeme zázemí filmařům z celého světa – stavíme filmové dekorace, dodáváme kostýmy a rekvizity, pronajímáme ateliéry.

Fundus Barrandov Studia patří k nejrozsáhlejším půjčovnám v Evropě. Nabízíme více než 500.000 kusů kostýmů, kostýmních doplňků a rekvizit ze všech historických období, od pravěku po současnost.

Milujete filmy a zajímáte se o jejich tvorbu?
Snadno navazujete kontakt s cizími lidmi a networking je vaše vášeň?
Máte zkušenost s vedením menšího týmu?

Pokud jste odpověděli 3x ano, čtěte dál a můžete se stát člověkem, který bude výrazně přispívat ke stopě filmového studia Barrandov v české i zahraniční filmové tvorbě. Výsledkem práce na této pozici je splnění plánu tržeb a spokojený zákazník (kostymér, rekvizinář, produkční…atd.), který využívá služeb našeho fundusu a sdílí s námi informace o dění v oboru.

Dále bude zodpovídat za:

  • Pravidelný kontakt se stávajícími i potenciálními zákazníky
  • Nastavení standardů kvality služeb zákazníkům, zjišťování zpětné vazby
  • Sledování a hodnocení tržeb a zisku, návrh řešení
  • Tvorba kalkulací a cenové politiky
  • Spolupodílí se na vytváření ročního plánu tržeb a investic
  • Koordinace práce 3 podřízených, jejich vedení a motivace


Budeme od Vás očekávat:

  • Komunikaci v angličtině (denně písemná, telefonická i osobní)
  • Aktivní ŘP skup. B
  • Schopnost pracovat s kancelářskými aplikacemi (používat Word, Excel, PowerPoint) a chuť naučit se náš skladový softwarový nástroj
  • Schopnost plánovat, organizovat a spolupracovat napříč odděleními
  • Nadstandardní schopnost komunikace
  • Předchozí zkušenost v oblasti péče o zákazníky výhodou
  • Zájem o oblast historických kostýmů či rekvizit výhodou


Co Vám můžeme nabídnout:

Stanete se součástí týmu, který se podílí na velkých zahraničních a českých filmech (s herci se ale neuvidíte).

Budete zastávat samostatnou pozici se širokou škálou kompetencí a pravomocí, díky kterým budete moci výrazně ovlivnit obsah této pozice a procesy péče o zákazníky fundusu.


 

Krejčí / krejčová – pánské oděvy

Jsme srdcem filmu již přes 90. let. Jako produkční centrum filmového průmyslu poskytujeme zázemí filmařům z celého světa – stavíme filmové dekorace, dodáváme kostýmy a rekvizity, pronajímáme ateliéry.

Co od vás potřebujeme?

Jste vyučen/-a v oboru?
U šicího stroje vám to jde levou zadní?
Poradíte si se střihy a modelacemi?
Pokud jste odpověděl/-a 3x ano, rádi Vás uvítáme do malého týmu naší krejčovny, která je součástí odboru Fundusu kostýmů a rekvizit.


 Náš nový kolega nebo kolegyně by měl/a být:

  • Znalý/á v oboru klasické pánské krejčoviny
  • Ochotný předávat zkušenosti dál
  • Umět komunikovat s lidmi
  • Přinášet a realizovat nápady


Co Vám můžeme nabídnout:

Nabízíme různorodou práci v atraktivním prostředí filmového průmyslu v týmu fajn kolegů, mnoho benefitů a máme pracovní dobu pouze ve všední dny od 7:00 do 15:30.


 

Budeme se na Vás těšit!