Kariéra. Spolupracujte s námi.

Barrandov Studio a.s. – to je příležitost pro každého, kdo umí vzít za práci.

Pracujte v dynamickém prostředí společnosti, která čerpá z historie barrandovských studií a zároveň neustále pracuje na svém rozvoji.
U nás najdou uplatnění lidé z nejrůznějších profesí: od administrativních pozic, přes uměleckořemeslné profese až po technicky zdatné. Stojíme o každého, kdo je pracovitý, šikovný a společně s námi bude pokračovat v tradici – chloubě českého filmového průmyslu.

Náš tým se skládá z profesionálů ve svých oborech. Zakládáme si na spolehlivosti, soudržnosti a abychom našim klientům vždy poskytovali vysokou míru profesionality. Za to jsme na oplátku k našim zaměstnancům otevření, féroví a vstřícní.

Vážíme si práce našich zaměstnanců, a proto také nabízíme tyto benefity:

  • 5 týdnů dovolené
  • 2 dny sickday
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek na stravování
  • zvýhodněné parkování v areálu
  • jídelna v areálu
  • odměny při životních a pracovních výročích
  • poukázky na sport, kulturu a volný čas

Pokud nenajdete pozici vhodnou pro vás, nevadí! Napište nám zde.

Volná místa. Aktuálně hledáme kolegy na tyto pozice:

Koordinátor vjezdových a parkovacích služeb

Staňte se součástí legendárního Barrandova!

Do týmu Zákaznického servisu hledáme šikovného a spolehlivého kolegu nebo kolegyni na pozici  koordinátora vjezdových a parkovacích služeb, který se postará o efektivní správu parkovacího systému a oprávnění v areálu s více než tisíci parkovacími místy, a zároveň bude v každodenním kontaktu s parkujícími zákazníky.

Pokud oceníte stabilitu a možnost věnovat se detailní agendě bez častých změn, a pokud hledáte pozici, kde je důslednost důležitější než každodenní kreativita, mohlo by to být to pravé právě pro Vás. 

Co Vás u nás čeká:

  • zajištění provozu kanceláře vjezdových a parkovacích služeb – každodenní operativa a dohled nad zaběhnutými procesy
  • komunikace se zákazníky – osobně, telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu
  • poskytování informací, řešení požadavků, podpora při problémech s vjezdem nebo platbou
  • správa a evidence parkovacích povolení v parkovacím systému, vystavování karet
  • administrativa spojená s nájmy parkovacích míst – vedení přehledů, podkladů pro fakturaci, sledování smluvních vztahů a podmínek, účast na přípravě smluv o dlouhodobém nájmu parkovacích míst
  • evidence různých typů plateb – hotovostní, kartové, bezhotovostní i fakturační, spolupráce s ekonomickým oddělením a pokladnou
  • doplňování hotovosti a výběr tržeb v automatických platebních stanicích na parkovišti a jejich vyúčtování do pokladny
  • koordinace provozu parkovacích míst včetně jejich rezervace a označení
  • spolupráce s technickou podporou při provozu parkovacích technologií (závory, čtečky SPZ, parkovací automaty apod.)
  • řešení nestandardních a mimořádných situací v souvislosti s parkováním (blokace, neoprávněné stání, poruchy zařízení)
  • spolupráce s dalšími odděleními, zejména s provozem areálu a ochrankou
  • hlášení závad a zadávání požadavků na údržbu do interního systému
  • práce od pondělí do pátku (8h směny, víkendy a svátky volné)


Co potřebujeme od Vás:

  • příjemné a profesionální vystupování – během směny budete v kontaktu s mnoha různými lidmi  
  • dobré komunikační schopnosti
  • pečlivost a důslednost
  • spolehlivost a samostatnost – schopnost zorganizovat si práci, určit priority a samostatně řešit běžné situace
  • pozitivní přístup, energii a chuť učit se nové věci – hlavně ze začátku toho bude opravdu hodně
  • základní PC dovednosti (MS Office) a povědomí o elektronických systémech
  • češtinu nebo slovenštinu na úrovni rodilého mluvčího
  • oceníme čerstvý pohled a relevantní návrhy na zlepšování nebo zjednodušení procesů a pravidel
  • zkušenosti z administrativy, obchodu nebo zákaznického servisu jsou výhodou, ale ne podmínkou


a k tomu navíc:

  • 5 týdnů dovolené a k tomu další dva dny navíc (sick days)
  • po zkušební době příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek na stravování za každý odpracovaný den (jídelna v areálu)
  • poukázky na sport, kulturu a volný čas
  • možnost parkování v areálu
  • odměny při životních a pracovních výročích
  • jazykové kurzy
  • možnost dalšího odborného vzdělávání

Chcete být součástí místa, kde vznikaly slavné filmy a každý den se děje něco nového? Pošlete nám pár řádek o sobě – těšíme se!

 

Technik energetiky pro filmová studia

Staňte se součástí legendárního Barrandova! 

Barrandov Studio jsou největší filmové ateliéry v České republice a jedny z největších a nejstarších filmových studií v Evropě. Do našeho týmu hledáme profesionála/profesionálku, který/á nám kompletně zastřeší oblast energetiky v našem areálu a zároveň zaštítí nové investiční projekty.

Pokud se orientujete ve výběrových řízeních dodavatelů, máte potřebnou kvalifikaci v oblasti elektro a troufáte si převzít zodpovědnost za svěřené projekty, pak hledáme právě Vás! 

Co bude náplní Vaší práce:

  • budete mít na starosti kompletní zajištění agendy dodavatelů energií včetně správy licencí – nákup energií, výběrová řízení 
  • budete do budoucna zodpovědný/á za licenci pro obchodování s elektrickou energií
  • budete se podílet na přípravě a realizaci investičních projektů v oblasti elektro a spolupracovat na modernizaci a rozvoji elektrických sítí a stanic v areálu
  • v rámci provozu a údržby elektrických sítí budete spolupracovat na zpracování metodiky
  • budete zodpovědný/á za vedení technické a provozní dokumentace
  • budete zajišťovat zákonná školení a kontrolovat dodržování BOZP
  • úzká spolupráce s dalšími odděleními napříč společností je samozřejmostí


Co potřebujeme od vás:

  • SŠ/VŠ vzdělání v oboru elektro
  • kvalifikace minimálně Elektrotechnik §6 dle NV 194/2022
  • znalost a prokazatelná praxe v oboru elektro – u SŠ alespoň 6 let, u VŠ alespoň 3 roky 
  • zkušenosti z oblasti TZB se zaměřením na elektroinstalace
  • znalost práce na PC
  • základní znalost CAD software pro zakreslování změn do stávajících sítí
  • řidičský průkaz sk. B
  • pečlivost, samostatnost, schopnost organizace práce
  • komunikační dovednosti, proklientský přístup a týmový duch
  • znalost angličtiny výhodou


Co Vám nabízíme:

  • 5 týdnů dovolené a k tomu další dva dny navíc (sick days)
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek na stravování, jídelna v areálu
  • poukázky na sport, kulturu a volný čas
  • možnost parkování v areálu
  • jazykové kurzy
  • odměny při životních a pracovních výročích 
  • zvýhodněné ceny půjčování artiklů z Fundusu kostýmů a rekvizit
  • otevřenost, vstřícnost a férový přístup
  • práce v dynamickém prostředí a v přátelském kolektivu
  • možnost podílet se na rozvoji areálu, který je domovem české i mezinárodní filmové tvorby.

Připojte se k našemu týmu profesionálů a pojďte pracovat do unikátního prostředí s bohatou historií a vice než 90letou tradicí a prestiží v oblasti filmového průmyslu, kde nám na zaměstnancích záleží. 

 

Zákaznický asistent Fundusu kostýmů

Barrandov Studio, tradiční centrum světové filmové tvorby, hledá nadšeného a komunikativního kolegu/kolegyni, který/á se připojí k našemu týmu v oddělení Fundusu kostýmů jako Zákaznický asistent.

Pokud máte zájem o historické kostýmy, rádi pracujete s lidmi a chcete být součástí filmového světa, čtěte dál! 

Co bude náplní Vaší práce?

  • Péče o klienty:Budete se věnovat našim klientům, pomůžete jim s vyhledáním a výběrem kostýmů a poskytnete jim skvělý servis. Aktivně se budete podílet na budování dlouhodobých vztahů s našimi klienty.
  • Péče o oddělení kostýmů:Budete mít zodpovědnost za koordinaci, uspořádání a správu svěřeného oddělení kostýmů – dámská dobová móda, pánská dobová móda, obuv, uniformy a středověk. Součástí je i práce v interním skladovém systému při evidování a vyřazování sortimentu. 
  • Kostýmní servis: Budete pomáhat při kostýmních zkouškách a spolupracovat s kostyméry. 
  • Týmová spolupráce: Budete sdílet informace o nových projektech a spolupracovat s dalšími kolegy veFundusu. 


Co očekáváme?

  • Zájem o historické a filmové kostýmy.
  • Výborné komunikační schopnosti a pro-klientský přístup.
  • Organizační dovednosti, zodpovědnost a samostatnost při plnění úkolů.
  • Aktivní přístup a přinášení nových nápadů a inovativních řešení.
  • Pokročilá znalost českého/slovenského jazyka.
  • Angličtina na komunikativní úrovni (alespoň B1). V angličtině nepotřebujeme profesionála, stačí nám schopnost domluvit se.
  • Základní PC znalosti.
  • Předchozí zkušenosti z filmu nebo divadla jsou výhodou. 


Co můžeme nabídnou?

  • 5 týdnů dovolené a k tomu další dva dny navíc (sick days)
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek na stravování, jídelna v areálu
  • Poukázky na sport, kulturu a volný čas
  • Možnost parkování v areálu 
  • Zvýhodněné ceny půjčování artiklů z Fundusu kostýmů a rekvizit
  • Odměny při životních a pracovních výročích
  • Otevřenost, vstřícnost a férový přístup
  • Zajímavou a odpovědnou práci v dynamickém prostředí a přátelském kolektivu 
  • Mzdu až 30 000 CZK

Pokud Vás fascinuje svět filmu, láká Vás spolupracovat s profesionály a chcete být součástí stabilní společnosti, neváhejte se přihlásit. 

 

Krejčí / krejčová – pánské oděvy

Barrandov Studio je tradičním centrem světové filmové tvorby, kde se snoubí kreativita s profesionalitou. Naše dílny se věnují nejen filmovým projektům, ale také zhotovování kostýmů pro výstavní účely. Přidejte se k našemu týmu a staňte se součástí fascinujícího světa filmu.

Co u nás budete dělat?

  • Vytvářet a upravovat pánské kostýmy pro filmové a divadelní produkce
  • Šít zakázkové oděvy a podílet se na rozšíření našeho sortimentu
  • Pracovat s tradičními krejčovskými technikami, ale i moderními postupy a ručními pracemi
  • Tvořit střihy a upravovat je dle potřeby
  • Spolupracovat se zákazníky a týmem fundusu


Co požadujeme?

  • Zkušenosti v oboru pánské krejčoviny
  • Výbornou znalost konstrukce střihu oděvů a technologie zpracování pánských oděvů
  • Znalost oděvních materiálů a jejich praktického využití
  • Flexibilita myšlení a inovativní přístup při tvorbě kostýmů
  • Oroklientský přístup a zaměření na kvalitní výsledek
  • Zájem o historické nebo filmové oděvy


Nabízíme:

  • 5 týdnů dovolené a k tomu další dva dny navíc (sick days)
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek na stravování, jídelna v areálu
  • Poukázky na sport, kulturu a volný čas
  • Odměny při životních a pracovních výročích
  • Otevřenost a férový přístup v příjemném prostředí a přátelském kolektivu
  • Finanční ohodnocení na hlavní pracovní poměr v rozmezí 28 000 – 34 000 Kč v závislosti na zkušenostech
  • Možnost spolupráce na IČO 

Pokud vás inzerát oslovil a máte zájem se podílet na tvorbě kostýmů pro Barrandov Studio a.s., neváhejte a zašlete svůj životopis!

 

Budeme se na Vás těšit!