Chcete pracovat v dynamickém prostředí filmového průmyslu? Láká vás práce pro společnost s mezinárodními obchodními vztahy? Více než osmdesátiletá tradice barrandovských studií nás zavazuje k největší profesionalitě a do našeho týmu proto hledáme ty nejlepší.

 

V současné době hledáme kolegy na následující pozice: 

 

SPRÁVCE AREÁLU

Základní údaje

  • plný úvazek / 40 hodin týdně
  • jednosměnný pracovní režim 7 dní v týdnu (11 hodinové směny)
  • nástup co nejdříve
  • pracoviště Praha - Hostivař

 Náplň práce

  • běžná kontrola areálu, ateliérů a pronajímaných prostor, oznamování zjištěných závad
  • komunikace se zákazníky, řešení jejich požadavků a potřeb
  • údržba technických zařízení v jednotlivých objektech, zajištění plynulého provozu
  • údržbářské práce v interiéru i exteriéru
  • obsluha NN rozvodny
  • příprava podkladů pro vyúčtování služeb
  • dohled při natáčení

Požadavky

  • střední odborné vzdělání s maturitou (i výuční list)
  • platná zkouška z vyhlášky č. 50/1978 Sb., minimálně par. 6
  • řemeslná zdatnost
  • zdravotní způsobilost pro práci ve výškách
  • znalost práce na PC, MS Office
  • samostatnost
  • spolehlivost
  • časová flexibilita
  • řidičský průkaz skupiny B
  • komunikační znalost AJ výhodou

________________________________________________________________________

POKLADNÍ / FINANČNÍ REFERENT

Základní údaje 

  • plný úvazek (40 hodin týdně) 
  • nástup co nejdříve 

    Náplň práce

  • výdej a příjem hotovosti
  • vystavování a účtování prvotních účetních dokladů (pokladní doklady, zálohové platby, vydané faktury)
  • související administrativní operace, kontrola souladu se smluvní dokumentací, workflow

    Požadavky

  • SŠ vzdělání s ekonomickým zaměřením 
  • praxe min. 3 roky na podobné pozici (práce s finanční hotovostí)
  • znalost systému SAP výhodou
  • znalost ČJ 
  • znalost AJ výhodou
  • časová flexibilita

________________________________________________________________________

 

KOORDINÁTOR ZÁKAZNICKÉHO SERVISU

Základní údaje 

  • plný úvazek / 40 hodin týdně
  • nástup co nejdříve 

    Náplň práce

  • oslovování potenciálních zákazníků
  • komunikace se stávajícími zákazníky, řešení jejich požadavků a potřeb
  • evidence poptávek a pronajatých prostor v rezervačním systému
  • provádění kontrol pronajímaných prostor a řádných předávek
  • vedení zákaznické dokumentace v interním systému
  • příprava podkladů pro fakturaci poskytnutých služeb

    Požadavky

  • nejméně SŠ vzdělání 
  • komunikace v anglickém jazyce 
  • schopnost práce na PC – uživatelsky word, excel, interní systémy
  • praxe na obdobné pozici minimálně 3 roky
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • dobré organizační, komunikační a prezentační schopnosti
  • reprezentativní vystupování
  • rychlá orientace v nové problematice a interních systémech
  • časová flexibilita

________________________________________________________________________

 

ŘIDIČ NÁKLADNÍHO VOZIDLA

Základní údaje 

  • nástup co nejdříve 

    Náplň práce

  • řízení nákladního vozidla 
  • nákup a rozvoz materiálu pro odbor Dekorace
  • související drobná evidence

    Požadavky

  • praxe min. 2 roky 
  • profesní řidičský průkaz skupiny C
  • znalost ČJ
  • časová flexibilita

________________________________________________________________________

​​

OBCHODNÍ REFERENT – FUNDUS KOSTÝMŮ A REKVIZIT

Základní údaje

  • nástup dle dohody

Náplň práce

  • vedení běžné obchodní agendy zákazníků, evidence obchodních případů
  • přijímání objednávek a jejich evidence v interním systému
  • zpracování cenových kalkulací, sjednávání obchodních podmínek
  • sledování aktuálních zásob na jednotlivých skladech
  • komunikace se zákazníky, řešení jejich požadavků a potřeb
  • příprava podkladů pro fakturaci
  • dohled nad obchodními případy od objednávky až po fakturaci
  • poskytování prvotřídního klientského servisu

 ​​ Požadavky

  •  SŠ vzdělání
  • komunikace v anglickém jazyce
  • schopnost práce na PC – uživatelsky word, excel, interní systémy
  • praxe na podobné pozici minimálně 3 roky
  • organizační, komunikační a prezentační schopnosti
  • rychlá orientace v nové problematice
  • reprezentativní vystupování
  • znalosti dějin odívání výhodou

_______________________________________________________________________________________________

NABÍZÍME:

  • Zázemí solidní, stabilní a prosperující společnosti

  • Velmi přátelské a příjemné pracovní prostředí

  • Příspěvek na stravování, závodní stravování

  • Bezplatný jazykový kurz AJ

  • 5 týdnů dovolené

_________________________________________________________________________________________________

 V případě zájmu o některou z výše uvedených pozic zašlete, prosím, stručný profesní životopis na adresu:

kariera@barrandov.cz

Do předmětu uveďte, prosím, název inzerované pozice.

Děkujeme



Personální oddělení

Barrandov Studio a.s.
Kříženeckého nám. 322/5
152 00 Praha 5 Hlubočepy
IČ: 28172469
DIČ: CZ28172469
Lenka Piškulová

Tel: +420 267 072 011
E-mail: kariera@barrandov.cz