Chcete pracovat v dynamickém prostředí filmového průmyslu? Láká vás práce pro společnost s mezinárodními obchodními vztahy? Více než osmdesátiletá tradice barrandovských studií nás zavazuje k největší profesionalitě a do našeho týmu proto hledáme ty nejlepší.

 

V současné době hledáme kolegy na následující pozice: 

 

OBCHODNÍ REFERENT – FUNDUS KOSTÝMŮ A REKVIZIT

Základní údaje

  • nástup dle dohody

Náplň práce

  • vedení běžné obchodní agendy zákazníků, evidence obchodních případů

  • přijímání objednávek a jejich evidence v interním systému

  • zpracování cenových kalkulací, sjednávání obchodních podmínek

  • sledování aktuálních zásob na jednotlivých skladech

  • komunikace se zákazníky, řešení jejich požadavků a potřeb

  • příprava podkladů pro fakturaci

  • dohled nad obchodními případy od objednávky až po fakturaci

  • poskytování prvotřídního klientského servisu

Požadavky

  • SŠ vzdělání

  • komunikace v anglickém jazyce

  • schopnost práce na PC – uživatelsky word, excel, interní systémy

  • praxe na podobné pozici minimálně 3 roky

  • organizační, komunikační a prezentační schopnosti

  • rychlá orientace v nové problematice

  • reprezentativní vystupování

  • znalosti dějin odívání výhodou

________________________________________________________________________

KOORDINÁTOR ZÁKAZNICKÉHO SERVISU

Základní údaje

  • plný úvazek / 40 hodin týdně

  • nástup co nejdříve

Náplň práce

  • koordinace pronájmu ateliérů a dalších prostor

  • evidence poptávek a pronajatých prostor v rezervačním systému

  • provádění kontrol pronajímaných prostor a řádných předávek

  • komunikace se zákazníky, řešení jejich požadavků a potřeb

  • vedení zákaznické dokumentace v interním systému

  • příprava podkladů pro fakturaci poskytnutých služeb

Požadavky

  • nejméně SŠ vzdělání

  • komunikace v anglickém jazyce

  • schopnost práce na PC – uživatelsky word, excel, interní systémy

  • praxe na obdobné pozici minimálně 3 roky

  • schopnost pracovat samostatně i v týmu

  • dobré organizační, komunikační a prezentační schopnosti

  • reprezentativní vystupování

  • rychlá orientace v nové problematice a interních systémech

  • časová flexibilita

________________________________________________________________________

MANAŽER ZÁKAZNICKÉHO SERVISU

Základní údaje

  • plný úvazek / 40 hodin týdně

  • nástup co nejdříve

Náplň práce

  • jednání se stávajícími i potenciálními zákazníky, vyjednávání a uzavírání smluv a dohod

  • sledování obsazenosti ateliérů a pronajímaných prostor a snaha o maximální využití

  • kontrola plnění parametrů služeb, sjednaných ve smlouvách se zákazníky

  • řízení, rozvoj a optimalizace zákaznických služeb v souladu s potřebami společnosti

  • zodpovědnost za zjišťování, řešení a usměrňování požadavků zákazníků

  • zodpovědnost za řádné vedení zákaznické dokumentace v interním systému

  • zodpovědnost za správnost podkladů k fakturaci služeb

  • řízení podřízeného týmu v souladu s interní politikou a předpisy

  • reporting

Požadavky

  • VŠ, případně SŠ vzdělání

  • perfektní znalost AJ, výhodou schopnost komunikace v dalším jazyce

  • praxe na obdobné pozici minimálně 5 let

  • zkušenost s řízením a motivací týmu

  • samostatnost a systematický přístup k řešení problémů

  • velmi dobré organizační, komunikační a prezentační schopnosti

  • schopnost pracovat samostatně i v týmu

  • dobré organizační, komunikační a prezentační schopnosti

  • reprezentativní vystupování

  • rychlá orientace v nové problematice

  • časová flexibilita

_______________________________________________________________________________________________

NABÍZÍME:

  • Zázemí solidní, stabilní a prosperující společnosti

  • Velmi přátelské a příjemné pracovní prostředí

  • Příspěvek na stravování, závodní stravování

  • Bezplatný jazykový kurz AJ

  • 5 týdnů dovolené

_________________________________________________________________________________________________

 V případě zájmu o některou z výše uvedených pozic zašlete, prosím, stručný profesní životopis na adresu:

barrandov.kariera@finpam.cz

Do předmětu uveďte, prosím, název inzerované pozice.

Děkujeme



Personální oddělení

Barrandov Studio a.s.
Kříženeckého nám. 322/5
152 00 Praha 5 Hlubočepy
IČ: 28172469
DIČ: CZ28172469
Jana Hromadová
Tel.: +420 267 073 010

Jana Plachtová
Tel.: +420 267 073 027

E-mail: barrandov.kariera@finpam.cz