Kariéra. Spolupracujte s námi.
Barrandov Studio a.s. – to je příležitost pro každého, kdo umí vzít za práci.
Pracujte v dynamickém prostředí společnosti, která čerpá z historie barrandovských studií a zároveň neustále pracuje na svém rozvoji.
U nás najdou uplatnění lidé z nejrůznějších profesí: od administrativních pozic, přes uměleckořemeslné profese až po technicky zdatné. Stojíme o každého, kdo je pracovitý, šikovný a společně s námi bude pokračovat v tradici – chloubě českého filmového průmyslu.
Náš tým se skládá z profesionálů ve svých oborech. Zakládáme si na spolehlivosti, soudržnosti a abychom našim klientům vždy poskytovali vysokou míru profesionality. Za to jsme na oplátku k našim zaměstnancům otevření, féroví a vstřícní.
Vážíme si práce našich zaměstnanců, a proto také nabízíme tyto benefity:
- 5 týdnů dovolené
- 2 dny sickday
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek na stravování
- zvýhodněné parkování v areálu
- jídelna v areálu
- odměny při životních a pracovních výročích
- poukázky na sport, kulturu a volný čas
Pokud nenajdete pozici vhodnou pro vás, nevadí! Napište nám zde.
Volná místa. Aktuálně hledáme kolegy na tyto pozice:
Koordinátor pronájmů
Jste pečliví, organizačně schopní a systematičtí?
Máte rád kombinaci práce v kanceláři a v terénu?
Umíte si představit, pečovat o zákazníky stejně skvěle jako o smlouvy?
Jste zdravě asertivní a umíte vyjednávat?
Myslíte, že týmová práce a osobní nasazení se vzájemně doplňuje?
Pro náš skvělý tým Zákaznického servisu hledáme Koordinátora/koordinátorku, který převezme agendu pronájmů. Nabízíme pestrou práci, kde je každý den jiný a pracovní doba rychle utíká.
Co Vás konkrétně čeká:
- Vedení smluvní agendy vč. přípravy smluv
- Řešení požadavků nájemců
- Komunikace s nájemci i ostatními kolegy napříč společností
- Řádné předávání prostor
- Příprava podkladů pro fakturace nájmů a služeb
- Aktivní řešení pohledávek
Budete pro nás přínosem, pokud:
- Máte zkušenosti v administrativě, zákaznické podpory nebo RK/AK (i brigádně)
- V minulosti jste pracovali se smlouvami
- Umíte si zorganizovat práci a jste pečlivý
- Zvládáte výborně komunikovat s různými typy zákazníků
- Jste aktivní a vidíte, co je třeba v práci udělat
- Víte, že proklientský přístup není jen fráze v tomto inzerátu
- Zjevně poznáte, pokud je třeba v prostorech něco opravit, renovovat
Výhodou bude, pokud máte technické myšlení.
Krom uvedených benefitů vám nabízíme práci, ve které můžete růst a vzdělávat se. U nás můžete otevřeně přinášet nápady a podílet se na jejich realizaci. Také na vás čeká příjemný kolektiv, zajímavé prostředí a prima šéfová.
Můžeme se pobavit i o zkráceném pracovním úvazku na 6 hodin denně s pracovní dobou 9 – 15:30.
Nástup možný od ledna 2025.
Vedoucí oddělení zákaznického servisu fundusu kostýmů a rekvizit
Filmové studio Barrandov je již přes 90. let produkčním centrem filmového průmyslu. Poskytujeme zázemí filmařům z celého světa – stavíme filmové dekorace, dodáváme kostýmy a rekvizity, pronajímáme ateliéry.
Fundus Barrandov Studia patří k nejrozsáhlejším půjčovnám v Evropě. Nabízíme více než 500.000 kusů kostýmů, kostýmních doplňků a rekvizit ze všech historických období, od pravěku po současnost.
Milujete filmy a zajímáte se o jejich tvorbu?
Snadno navazujete kontakt s cizími lidmi a networking je vaše vášeň?
Máte zkušenost s vedením menšího týmu?
Pokud jste odpověděli 3x ano, čtěte dál a můžete se stát člověkem, který bude výrazně přispívat ke stopě filmového studia Barrandov v české i zahraniční filmové tvorbě. Výsledkem práce na této pozici je splnění plánu tržeb a spokojený zákazník (kostymér, rekvizinář, produkční…atd.), který využívá služeb našeho fundusu a sdílí s námi informace o dění v oboru.
Dále bude zodpovídat za:
- Pravidelný kontakt se stávajícími i potenciálními zákazníky
- Nastavení standardů kvality služeb zákazníkům, zjišťování zpětné vazby
- Sledování a hodnocení tržeb a zisku, návrh řešení
- Tvorba kalkulací a cenové politiky
- Spolupodílí se na vytváření ročního plánu tržeb a investic
- Koordinace práce 3 podřízených, jejich vedení a motivace
Budeme od Vás očekávat:
- Komunikaci v angličtině (denně písemná, telefonická i osobní)
- Aktivní ŘP skup. B
- Schopnost pracovat s kancelářskými aplikacemi (používat Word, Excel, PowerPoint) a chuť naučit se náš skladový softwarový nástroj
- Schopnost plánovat, organizovat a spolupracovat napříč odděleními
- Nadstandardní schopnost komunikace
- Předchozí zkušenost v oblasti péče o zákazníky výhodou
- Zájem o oblast historických kostýmů či rekvizit výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
Stanete se součástí týmu, který se podílí na velkých zahraničních a českých filmech (s herci se ale neuvidíte).
Budete zastávat samostatnou pozici se širokou škálou kompetencí a pravomocí, díky kterým budete moci výrazně ovlivnit obsah této pozice a procesy péče o zákazníky fundusu.
Krejčí / krejčová – pánské oděvy
Jsme srdcem filmu již přes 90. let. Jako produkční centrum filmového průmyslu poskytujeme zázemí filmařům z celého světa – stavíme filmové dekorace, dodáváme kostýmy a rekvizity, pronajímáme ateliéry.
Co od vás potřebujeme?
Jste vyučen/-a v oboru?
U šicího stroje vám to jde levou zadní?
Poradíte si se střihy a modelacemi?
Pokud jste odpověděl/-a 3x ano, rádi Vás uvítáme do malého týmu naší krejčovny, která je součástí odboru Fundusu kostýmů a rekvizit.
Náš nový kolega nebo kolegyně by měl/a být:
- Znalý/á v oboru klasické pánské krejčoviny
- Ochotný předávat zkušenosti dál
- Umět komunikovat s lidmi
- Přinášet a realizovat nápady
Co Vám můžeme nabídnout:
Nabízíme různorodou práci v atraktivním prostředí filmového průmyslu v týmu fajn kolegů, mnoho benefitů a máme pracovní dobu pouze ve všední dny od 7:00 do 15:30.